Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Importer zabawek STARLET - zabawki, upominki, artykuły sportowe

Jesteś tutaj > Strona główna > Regulamin
Regulamin
 
§1

Przedmiot transakcji

Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie internetowej STARLET.com.pl. STARLET.com.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była zawsze aktualna. Gdyby jednak zdarzyła się sytuacja, że niektóre z oferowanych towarów są w danej chwili niedostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.

STARLET.com.pl ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu. Wszystkie towary oferowane przez STARLET.com.pl są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją importera.


§ 2


Cena

Ceny towarów podawane są w złotych polskich. W sprzedaży detalicznej są cenami detalicznymi brutto (wraz z podatkiem VAT), a w sprzedaży hurtowej są cenami hurtowymi netto (nie zawierają podatku VAT). Dodatkowo w sprzedaży hurtowej podawana jest również cena hurtowa netto po przysługującym rabacie.


§ 3

Zamówienia

Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem witryny internetowej www.starlet.com.pl. Na wszystkie zamówione towary Sprzedający wystawia dowód zakupu (fakturę). Kupujący upoważnia STARLET.com.pl do wystawienia faktury bez podpisu Kupującego. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym. Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedającego oraz ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza w serwisie internetowym i podanie numeru telefonu i adresu e-mail. Po złożeniu zamówienia Sprzedający generuje e-mail (wysłany na podany w zamówieniu adres), w którym znajdować się będzie podsumowanie zamówienia.

Minimalna wartość zamówienia w cenach hurtowych to 500 zł brutto. W cenach detalicznych nie ma minimalnej wartości zamówienia.

§ 4

Formy płatności

1.
Wpłata na konto STARLET.com.pl przed wysyłką
W tym przypadku Kupujący decyduje sam o wpłacie kwoty za zakupy w placówce bankowej, za pomocą banków online, na poczcie bądź w innych placówkach przyjmujących takie wpłaty. Jeśli Kupujący wybiera tę formę zapłaty, otrzyma e-maila, który zawierał będzie numer konta STARLET.com.pl oraz kwotę jaką należy wpłacić za towar. Ważne jest podanie w tytule wpłaty swojego imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia

2.
Płatność za pobraniem
W tym przypadku Kupującemu umożliwia się dokonanie zapłaty za zamówiony towar w momencie jego dostarczenia przez firmę kurierską. Pracownik firmy kurierskiej pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego towaru, kosztów transportu i pobrania. Opłaty te doliczane są w momencie składania przez Kupującego zamówienia i wyboru formy płatności


§ 5

Dostawa i transport

Czas wysyłki uzależniony jest od następujących czynników:
1. Przy płatności wpłata/przelew czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto.
2. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
3. Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 15:00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 24 godzin.
4. Jeżeli zamówienia dokonano w okresie przedświątecznym czas wysyłki nieznacznie ulega wydłużeniu.

Cena za transport uzależniona jest od kwoty zamówienia. Zazwyczaj Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki. Wyjątkiem są zamówienia na mniejsze kwoty. W przypadku płatności gotówką za pobraniem maksymalna wartość zamówienia nie może przekraczać 5 000,00 brutto.

Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej - standardowy termin doręczenia wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłania. Maksymalna waga wysyłanej paczki (kartonu) to 30kg . Wysyłamy również towar na paletach jednorazowych.

STARLET.com.pl nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostawie zakupionego towaru wynikłych z winy firm kurierskich. W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie.

W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do STARLET.com.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę towaru na nowy lub otrzymanie faktury korygującej.


§ 6

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych

W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki należy bezwzględnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, spisać protokół szkody, który powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie
podpisany protokół należy przesłać do STARLET.com.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce.

Kupujący ponadto zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z STARLET.com.pl pod nr telefonu podanym na stronie internetowej STARLET.com.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych i innych zastrzeżeń opisanych powyżej rozpatrywane będą tylko na podstawie pisemnego protokołu sporządzonego w momencie odbioru przesyłki i potwierdzonego podpisem przedstawiciela firmy kurierskiej. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden pozostaje u odbiorcy przesyłki.


§ 7

Reklamacje dotyczące co do ilości zamówionego towaru

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru należy dokładnie jeszcze raz sprawdzić ilość brakującego towaru, przygotować nr FV, kod kreskowy produktu, oraz różnice ilościowe. Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z STARLET.com.pl pod nr telefonu podanym na stronie internetowej STARLET.com.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki i przedstawienia informacji o braku ilościowym towaru.


§ 8

Gwarancje i reklamacje

Każdy zakupiony towar w sklepie STARLET.com.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję importera. W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy zgłosić reklamację u Sprzedawcy.


§ 9

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.

Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, nieuszkodzony, z kompletnym wyposażeniem, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą zakupową Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione STARLET.com pl. gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do STARLET.com.pl na koszt odbiorcy.

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub kontakt mailowy na adres: pawel@starlet.com.pl. Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury



Logowanie

*
*

Zapomniałem(am) hasła

Zarejestruj się