Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Importer zabawek STARLET - zabawki, upominki, artykuły sportowe

Jesteś tutaj > Strona główna > Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Co trzeba zrobić, aby mieć możliwość kupienia produktów w cenach hurtowych?
Musisz zarejestrować się i założyć konto hurtowe. Po weryfikacji administrator aktywuje Twoje konto i dopiero wtedy otrzymujesz dostęp do konta hurtowego wraz z cenami hurtowymi netto.

Gdy konto hurtowe nie jest jeszcze aktywowane, pojawiają się ceny detaliczne.

Czym się różni konto detaliczne od konta hurtowego?
Konto detaliczne aktywowane jest automatycznie, klient od razu może zakupić interesujący produkt nanaszej stronie w cenach detalicznych.

Konto hurtowe aktywuje administrator strony po uprzednim zweryfikowaniu kontrahenta. Po aktywowaniu konta i po zalogowaniu się klienta hurtowego na stronie pojawią się ceny hurtowe netto. Gdy konto hurtowe nie jest jeszcze aktywowane, pojawiają się ceny detaliczne.
Założyłem konto, ale dalej widze ceny detaliczne, co zrobić aby wyświetlały mi się ceny hurtowe?
Jeżeli pojawiają Ci się ceny detaliczne to:

1. Twoje konto hurtowe nie zostało jeszcze aktywowane. Konto hurtowe aktywuje administrator strony po uprzednim zweryfikowaniu kontrahenta. Po aktywowaniu konta i po zalogowaniu się klienta hurtowego na stronie pojawią się ceny hurtowe netto. Gdy konto hurtowe nie jest jeszcze aktywowane, pojawiają się ceny detaliczne.

lub

2. Założyłeś pomyłkowo konto detaliczne zamiast konta hurtowego. Jeżeli posiadasz już konto detaliczne i chciałbyś zmienić je na konto hurtowe, tak aby wyświetlały się ceny hurtowe netto skontaktuj się z nami: tel. 94 35 40 850 lub  667 790 040  lub mail pawel@starlet.com.pl. Wówczas Twoje konto detaliczne zostanie zamienione na konto hurtowe.
Czy prowadząc małą działalność gospodarczą mogę złożyć w hurtowni zamówienie?

TAK, możesz złożyć zamówienie, ale zrealizowane ono będzie w cenach detalicznych. Niestety, ale współpracujemy głównie z innymi hurtowniami. Nie obsługujemy w sprzedaży hurtowej sklepów detalicznych, ani osób prowadzących małą działalność gospodarczą.

Czy muszę się rejestrować na stronie, żeby złożyć zamówienie?

TAK, pierwszy zakup wiąże się z założeniem konta. Logując się na swoje konto, klient jest w stanie śledzić "historię swoich zakupów" oraz bezpośrednio zgłaszać uwagi do danej transakcji. Zarówno w sprzedaży detalicznej jak i hurtowej trzeba założyć konto na naszej stronie.

Jak mogę zobaczyć ceny hurtowe netto na stronie www.starlet.com.pl?

Ceny widoczne są po zalogowaniu się na konto hurtowe. Wcześniej trzeba założyć konto hurtowe. Po zatwierdzeniu przez administratora, konto hurtowe jest aktywowane i  na stronie udostępniane są ceny hurtowe netto.

Na koncie hurtowym prezentowane są dwie ceny. Która jest prawidłowa?

Obie są prawidłowe. Dla Państwa wygody na stronie prezentowana jest podstawowa cena hurtowa netto oraz druga cena – również hurtowa netto ale po uwzględnieniu Państwa rabatu. Jeżeli klient posiada stały rabat w wysokości 5%, wówczas sklep wyświetla jedną cenę przed rabatem, a drugą po rabacie 5%.

W jakim czasie otrzymam zamówiony towar?
Najczęściej jest to 48-72 godzin. Wszystko zależy głównie od formy dostawy, płatności oraz okresu w jakim zamawiany jest towar.
Jakie są możliwe formy płatności na stronie www.starlet.com.pl?

Po złożeniu zamówienia można zapłacić za towar:

- przedpłata na konto bankowe

- za pobraniem (kurierowi firmy przewozowej)


Czy dla stałych klientów przewidziano jakieś rabaty?

TAK, nasi stali klienci otrzymują na stałe określone rabaty. Rabat zależy od ilości zamówień, kwoty zamówień i jest ustalany indywidualnie.

Jak obsługiwać przeglądarkę zdjęć na stronie www.starlet.com.pl?

Na naszej stronie wprowadziliśmy nowoczesne rozwiązanie prezentowania grafiki w postaci zdjęć. Każdy produkt prezentowany jest za pomocą nowoczesnej przeglądarki. Aby usprawnić Państwu posługiwanie się tym narzędziem opisujemy jego funkcje:

 


1. Autorotacja – Jeżeli przycisk jest aktywny po naciśnięciu przeglądarka zaprezentuje produkt z każdej strony, obracając produkt o 360 stopni

2. Powiększ – Przycisk powoduje powiększenie aktualnego widoku w przeglądarce (zamiennie można używać „scrolla” myszki)

3. Pomniejsz – Przycisk powoduje pomniejszenie aktualnego widoku w przeglądarce (zamiennie można używać „scrolla” myszki)

4. Przesuń – Jeżeli przycisk jest aktywny powoduje przesunięcie aktualnego widoku w przeglądarce

5. Manualna rotacja – Jeżeli przycisk jest aktywny powoduje obrót aktualnego widoku w przeglądarce

6. Pełny ekran – Przycisk powoduje zaprezentowanie aktualnego widoku przeglądarki na całym ekranie monitora. Aby wyjść z widoku „Pełny ekran” wystarczy nacisnąć jeszcze raz przycisk Pełny ekran lub klawisz „Esc” na klawiaturze.

Gdzie mogę zapytać o… ?

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny do siedziby firmy tel. 94 35 40 850 lub do administratora strony Pana Pawła Kubickiego tel. 667 790 040  lub mailowo pawel@starlet.com.pl

Logowanie

*
*

Zapomniałem(am) hasła

Zarejestruj się